Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną na www.anndar.pl.
Użyte pojęcia:
Serwis – witryna internetowa dostępna w Internecie pod adresem: http://www.anndar.pl
Użytkownik – każdy kto korzysta z serwisu anndar.pl
Kupujący – kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą oraz każda inna jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.
Administrator, Sprzedawca
– ANNDAR z siedzibą w Oświęcimiu
przy ul. Sienkiewicza 9, 32-600 Oświęcim.
NIP: 549-211-16-98, REGON: 120002523.
§1
OFERTA SERWISU
Oferta serwisu obejmuje sprzedaż usług graficznych, programistycznych dla serwisów internetowych.
Wszystkie podane ceny są cenami brutto, tzn. zawierają należny podatek VAT
Na wszystkie dokonane zakupy są wystawiane faktury VAT.
§2
ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW
Zamówienia na towary przyjmowane są w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie „koszyka”. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza i podanie prawdziwych danych.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w godzinach pracy sklepu.
Dostawa towaru:
Zamówione usługi realizowane są wg opisu zamieszczonego przy każdej usłudze/produkcie.
Formy płatności:
Przelew tradycyjny – na rachunek bankowy
Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez kupującego treści niniejszego regulaminu.
Poprzez złożenie zamówienia, Klient oświadcza, iż wyraża zgodę, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz.926 z późn. zm.) na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez ANNDAR.
§3
PRAWA AUTORSKIE I ZASADY KORZYSTANIA Z PRODUKTÓW
Wszelkie zamówione usługi (projekty graficzne, oprogramowanie, itp.) są chronione prawami autorskimi i podlegają ochronie przewidzianej w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24 poz.83).
§4
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Dane zbierane podczas zakładania konta: imię i nazwisko, adres email, adres, telefon kontaktowy, hasło, opcjonalnie dane firmy i NIP.
Dane zbierane automatycznie – podczas wizyty w serwisie, automatycznie zbierane są takie dane jak: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego
Dane zbierane podczas kontaktu za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, to dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, numer telefonu.
Dane zbierane w trakcie korespondencji będą wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych.
W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane klientów serwisu mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
W przypadku naruszenia Regulaminu serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości.
Wykorzystanie ciasteczek („cookies”). Aplikacja może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarki podczas korzystania z serwisu. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
§5
REKLAMACJE I ZWROTY
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest pisemne poinformowanie Administratora o zaistniałej sytuacji poprzez korespondencje na adres e-mail: [email protected] .
We wniosku reklamacyjnym należy podać nazwę usługi/towaru, dane kupującego, datę zakupu. Opis powodu reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji do Sprzedającego.
§6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz 271 z późn. zm.)
Administrator zastrzega sobie prawo do błędów w opisach, zdjęciach i cenach. Jednocześnie zobowiązuje się do usunięcia wszelkich błędów niezwłocznie po otrzymaniu informacji o ich powstaniu.
Wszelkie uwagi do postanowień niniejszego regulaminu winny być przesyłane na adres: [email protected] .